REKLAMA
Znaleziono 7484 wyników
Przetargi za ponad 6 mld zł dla lepszych podróży kolejąartykuł
Pokaż artykuł
Przetargi za ponad 6 mld zł dla lepszych podróży koleją
Modernizacja trasy Gdynia – Lębork, budowa nowej linii Szczyrzyc – Tymbark, a także modernizacja linii Stalowa Wola – Tarnobrzeg – Sandomierz – Ocice – Padew. PKP PLK S.A. ogłosiły trzy przetargi o szacowanej łącznie kwocie ponad 6 mld zł. Inwestycje realizowane będą przy wsparciu środków unijnych i budżetowych.
firma
Pokaż firmę
RDM Inwestycje Sp. z o.o. Sp. k
firma
Pokaż firmę
AZ Budownictwo Inwestycje Sp. z o.o. SKA
Wrocław, ul.Kobierzycka 20
firma
Pokaż firmę
HSD Inwestycje Sp. z o.o. Sp. k.
firma
Pokaż firmę
Progress Inwestycje Jedynka Bis Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
INWESTYCJE DCF Nieruchomości Sp. z o.o. Sp.k.
firma
Pokaż firmę
3D-inwestycje sp. z o.o. Jesionowa S.K.
firma
Pokaż firmę
ATI Architektura Technika Inwestycje Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
PWS Inwestycje Sp. z o.o. Sp. k.
firma
Pokaż firmę
Olejnik Inwestycje Sp. z o.o. Sp. k.
firma
Pokaż firmę
Inwestycje Wielkopolski Sp. z o.o. Sp. k.
firma
Pokaż firmę
Wisdom Inwestycje Sp. z o.o. Sp. k.
firma
Pokaż firmę
GEMMA INWESTYCJE Sp. z o.o. Sp. kom.
firma
Pokaż firmę
ALTINN Inwestycje Sp. z o.o. Sp. K.
firma
Pokaż firmę
Inwestycje Empio Sp. z o.o. Sp. k.
firma
Pokaż firmę
Super Krak S.A.
Kraków, Bociana 6 Kraków
Grupa Moderatorfirma
Pokaż firmę
Grupa Moderator
Bydgoszcz, Focha 12
firma
Pokaż firmę
LEM-BUD
Toruń, Okólna 128
Ostatnie prace w tunelu kolejowym na trasie Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Ostatnie prace w tunelu kolejowym na trasie Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]
Za półmetkiem jest zabezpieczanie ścian poszerzonego już tunelu kolejowego koło Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra. Zastosowana w tunelu technologia pozwala na wykonywanie prac i przejazd pociągów. Zakończenie inwestycji wartej ok 130 mln zł przewidywane jest w połowie 2024 r.
W Krakowie PKP PLK testuje nawierzchnię kolejową przeznaczoną do zadań "specjalnych"artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie PKP PLK testuje nawierzchnię kolejową przeznaczoną do zadań "specjalnych"
Do końca września zaplanowano testy nowej nawierzchni bezpodsypkowej, którą PKP PLK S.A. zbudowały w ramach poligonu badawczego przy przystanku kolejowym Kraków Przylasek. Pomyślne rezultaty badań umożliwią stosowanie takiej nawierzchni na sieci zarządzanej przez Polskie Linie Kolejowe w miejscach o szczególnych wymaganiach technicznych, np. tunelach. Pozwoli to na ograniczenie drgań i hałasu od przejeżdżających pociągów.
REKLAMA